Alle bestellingen worden via MyParcel verwerkt en bezorgd door PostNL.
Bestellingen die je op maandag t/m vrijdag vóór 15:00 hebt geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen op vrijdag nà 15:00 en in het weekend worden op maandag verzonden. PediFris® is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging bij de vervoerder.
Ja, je kunt een ander afleveradres invullen tijdens het bestelproces.
Voor iedere zending wordt een track & trace code aangemaakt op het moment dat deze wordt aangeboden bij het PostNL distributiecentrum. Hiermee kan het pakket worden gevolgd.
Let op!: De track & trace code voor brievenbusverpakking is niet altijd accuraat. Dit omdat in sommige regio’s postbezorgers niet beschikken over een barcodescanner en de bezorginformatie in dit geval automatisch wordt aangepast. Hierdoor kan jouw pakket in de portaal als “bezorgd” worden aangegeven terwijl dit nog niet zo is.
Meestal gebeurt dit bij vertraging door drukte, in deze situatie vragen wij om nog 1 tot 2 werkdagen geduld te hebben. In het weekend, zaterdag/zondag kan je er vanuit gaan dat de pakketen minder snel worden verwerkt(op zaterdag wel bezorgd) dus deze dagen kan je dan bij de wachttijd optellen.
Wil je jouw pakket accuraat volgen?
Kies dan bij verzendmethode voor ‘pakketpost met Track & Trace’
( i.p.v ‘brievenbuspakket’ of ‘gratis verzending’)
Voor vragen over de bezorging neem je contact op met PostNL: Service & contact: PostNL
Voor vragen over bestelling geplaatst bij BOL.com kan je bellen met het nummer: 030 310 4999
Voor vragen over onze producten dan kun je terecht op onze site: Pedifris.nl